مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: هم اکنون سه میلیون و ۹۸۴ هزار و ۴۰۴ نفر در خراسان رضوی سهام عدالت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین امیررحیمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: هم اکنون سه میلیون و ۹۸۴ هزار و ۴۰۴ نفر در این استان سهام عدالت دارند که یک میلیون و ۴۵۹ هزار و ۵۶۲ نفر از این تعداد در مشهد هستند.

او افزود: از کل شمار سهامداران عدالت در خراسان رضوی یک میلیون و ۲۶۸ هزار و ۲۰۰ نفر روش مستقیم و بقیه که دو میلیون و ۷۱۶ هزار و ۲۰۴ نفر هستند روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند.
 

بیشتر بخوانید


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی با بیان این که تفاوت روش مستقیم و غیرمستقیم تنها در ارتباط با نحوه مدیریت سهام است، ادامه داد: در روش مستقیم هم مدیریت و هم مالکیت از آن سهامدار است ولی در روش غیرمستقیم مالکیت همچنان در اختیار سهامدار ولی مدیریت آن با شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان است.

 امیررحیمی بیان کرد: کسانی که روش مستقیم را انتخاب نمودند برای اینکه بتوانند در انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان شرکت کنند و به فرد مورد نظر رای بدهند باید حتماً در سامانه سجام ثبت‌نام کرده و همچنین احراز هویت شده باشند.

او تصریح کرد: انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان در ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ برگزار می شود که اطلاعیه آن در روزنامه درج خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار