جان گرفتن کرونا در پس تردد های غیر ضرور

نوسان آمارهای روزانه ابتلا از یک طرف و پیداشدن کرونای انگلیسی در استان از طرف دیگر ، نشان از آن دارد که این بیماری همچنان سرسختانه می تازد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آتش کرونا همچنان زبانه می کشد و برای خاکستر شدن تنها باید در مقابله با آن هوشیارانه عمل کرد و به تصمیمات ستاد مدیریت این بیماری پایبند بود. 

کرونا شوخی بردار نیست مخصوصا در حال حاضر که پای کرونای انگلیسی به استان باز شده است.

یکی از کار‌هایی ک برای کاهش رفت و آمد‌ها و کم شدن کرونا درنظرگرفته شده است منع تردد شبانه است.

حالا عده‌ای به شوخی می گویند مگر کرونا از ۹ شب به بعد بیرون می‌آید که ما باید در خانه بمانیم؟

این منع تردد برای این است که درخانه ماندن، خرید شبانه و شب نشینی و دوردور و تردد غیر ضرور کنسل شود و باید سعی شود حالا که ‌نزدیک عید است ، باید قوانین تردد و ضوابط بهداشتی را رعایت کنیم تا سال جدید را با سلامتی و دل خوش شروع کنیم.

اگر از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح بیرون رفتید توسط دوربین‌ها رصد می‌شوید و قبض جریمه بدستتان رسید می رسد.


بیشتر بخوانید


عباسی رئیس پلیس راهور استان گفت :تا وقتی مغازه‌ها باز باشد صرفا منع تردد کفایت نمی کند و باید تدابیر بهتری شکل گیرد تا قبل از منع تردد صنوف تعطیل کنند.

از کسبه پرسیدیم برای پایان ساعت کاریتان به شما بخشنامه ای اعلام شده است؟ جواب داده شد به ما نه به صورت پیامکی و نه به صورت کتبی اطلاع رسانی نشده است و ما تا ساعت ۲۳ یا ۲۴ باز هستیم و کم وبیش مشتری هم داریم.

به هرحال چه بخواهیم چه نخواهیم کرونا جدی است و به ویژه‌تر در روز‌های پایانی سال حواسمان باید بیش از این‌ها جمع سلامتی خودمان و عزیزانمان باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.