معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صمت ایلام خبر داد؛

تکریم خانواده شهدا تکلیف است

هاشمی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تکریم خانواده شهدا یک تکلیف است که باید بیش از پیش مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سید روح الدین هاشمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صمت ایلام در دیدار با خانواده شهید صید حسن فیض الهی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، گفت: تکریم خانواده شهدا یک تکلیف است که باید بیش از پیش مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده معزز شهدا باید در جامعه نهادینه شود، گفت: شهدای گرانقدر با جانفشانی، ایثار، از خودگذشتی و حماسه‌آفرینی جان خود را در راه دفاع از خاک ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و عزت، سربلندی، امنیت و آرامش را برای مردم فهیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند به گونه‌ای که امنیت امروز ایران اسلامی مثال زدنی است و این مهم برای ما مایه افتخار است.

او با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا باید در راس امور قرار گیرد ، ضمن دلجویی از خانواده معزز شهدا و ارج نهادن به صبر و استقامت آن‌ها بیان کرد: تکریم خانواده بزرگوار شهیدان را وظیفه خود می‌دانیم و هرگز شهدا و خانواده‌های گرانقدر آنان را فراموش نخواهیم کرد و قدردان ایثار و ازخودگذشتی شهدا هستیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.