موسی نژاد گفت: حمایت‌های حقوقی و قضایی از قشر مددجو و نیازمند در مواقع ضروری ، یکی از بهترین راه‌های کمک به آنان است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در دیدار با رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه دفتر استان ایلام و تعدادی از اعضای ه‍یات مدیره و وکلای این مرکز ، گفت: بسیاری از مددجویان هستند که در مواجهه با مشکلات اجتماعی و قضایی بخاطر نداشتن توان مالی از پیگیری حقوق قانونی خود ناتوان هستند که در چنین مواقعی کمک قضایی به آنان بهترین نوع خدمت است.

او با عنوان اینکه دستگاه قضایی همواره از همراهان اصلی کمیته امداد در خدمت به نیازمندان بوده است ، اظهار کرد: ما در استان ایلام بر اساس تفاهم نامه‌هایی که با مرکز وکلای قوه‌ی قضائیه استان و دیگر مراکز زیر مجموعه دستگاه قضایی استان داشته ایم با مشارکت خوب وکلای نیکوکار توانسته ایم بسیاری از مشکلات قضایی و حقوقی قشر مددجو را برطرف و آنان را در پی گیری‌های حقوق حقه خود دستگیری نماییم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه فقر فقط در زمینه‌های مالی و معیشتی نیست اظهار کرد: گا‌ها یک مشکل اجتماعی، فرهنگی و یا قضایی مانعی بزرگ در راه شکوفایی و توانمندی یک خانواده است که لازم است در چنین مواقعی از قشر مددجو و نیازمند حمایت شود.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه دفتر استان ایلام نیز در این دیدار با برشمردن برخی حمایت‌های وکلای نیکوکار استان از قشر مددجو بیان کرد: مشارکت در زمینه رفع مشکلات اجتماعی و قضایی نیازمندان در زمینه‌های گوناگون از جمله خدمات قشر وکیل به جامعه مددجویی استان است.

مراد نژادی افزود: فراهم کردن دسترسی آسان نیازمندان به مراجع قضایی با هدف رسیدن به حقوق خود، یکی از اهداف وکلای نیکوکار در همکاری با کمیته امداد است و ما همچنان به این همکاری‌ها ادامه خواهیم داد.

او با عنوان اینکه وکلای عضو این مرکز با کمال میل به معاضدت‌های حقوقی مربوط به قشر مددجو و نیازمند استان ورود می‌کنند و هر ساله به پرونده‌های زیادی در این زمینه ورود کرده اند ، افزود: هدف ما این است که مشکلات مالی خانواده‌ها مانعی برای رسیدن به حقی که دارند نشود.

در ادامه این دیدار مدیر کل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام با اهدای لوح سپاس به رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه دفتر استان ایلام از خدمات وکلای این دفتر به جامعه مددجویی تجلیل کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.