قهرمان شدن یک پستچی در مسابقات قهرمانی تکواندو

پستچی شرکت پست استان تهران با شرکت در رشته تکواندو، عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تکواندو یک هنر رزمی کره‌ای و یکی از رشته‌های ورزشی المپیک است و به عنوان ورزش ملی کره جنوبی محسوب می‌شود.

به جز مسابقات المپیک هرساله مسابقات مختلفی در سطح کشور و ... نیز برگزار می‌شود و تکواندو کاران برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا قهرمان شوند.

امسال نیز در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان یک پستچی توانست پس از مسابقات مختلف با دیگر ورزشکاران برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی کشور را در مسابقات تکواندو کسب کند. در همین راستا به گفت‌وگو با این پستچی نشستیم تا درباره جزیئات قهرمانی خود توضیحاتی دهد.

پست


بیشتر بخوانید


علیرضا جلابی پستچی شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من متولد سال ۱۳۵۷ و کارمند ۲۰ ساله پست استان تهران، فوق لیسانس تربیت بدنی و دارای دان ۶ رشته ورزشی تکواندو هستم.

این پستچی قهرمان کشور رشته تکواندو  افزود: از سال ۷۱ ورزش تکواندو را شروع کرده‌ام، ۱۵ طلای قهرمانی کشور دارم و امسال دومین سال متوالی است که عنوان قهرمانی کشور را در رشته تکواندو کسب می‌کنم.

گفتنی است؛ باتوجه به اینکه بسیاری از کارکنان سازمان‌های مختلف اهل ورزش و کسب عناوین مختلف قهرمانی در رشته‌های گوناگون هستند، انتظار می‌رود سازمان‌ها کمک‌های لازم را در جهت پیشرفت این افراد انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار