۱۳۵ اثر در هشتمین اختتامیه جشنواره شعر فجر توسط داوران مقدماتی و برجسته استان خراسان جنوبی منتخب و برای داوری نهایی به تهران ارسال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ناصری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خوسف در حاشیه این مراسم گفت: سال گذشته آثار جشنواره شعر فجر خراسان جنوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، اما با شیوع ویروس کرونا، اختتامیه و داوری آثار به تأخیر افتاد.

او با بیان اینکه امسال و با بهتر شدن وضعیت بیماری کرونا در شهرستان خوسف، مراسم اختتامیه شعر فجر در شهرستان خوسف برگزار شد، افزود: ۴۲۰ اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

ناصری ادامه داد: از تعداد ۴۲۰ اثر، ۱۳۵ اثر توسط داوران مقدماتی و برجسته استان خراسان جنوبی منتخب و برای داوری نهایی به تهران ارسال شد.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خوسف با بیان اینکه از مجموع آثار منتخب جشنواره شعر فجر توسط شاعران برجسته کشوری، سه اثر برگزیده شدند، گفت: همچنین شش اثر هم شایسته تقدیر بودند که امروز از این شاعران تقدیر می‌شود.

در این جلسه مصطفی توفیقی، علیرضا ذوالفقاری و فاطمه سادات طاحانی به عنوان نفرات اول تا سوم و حسین حمامی، سید عباس محسن زاده، ام البنین جمالی، بتول شجاع، حسین کیال، اسلامی به عنوان ۶ اثر شایسته تقدیر از نگاه داوران، لوح تقدیر و جوایزی نقدی دریافت کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.