فرمانده انتظامی بناب گفت: در یازده ماهه امسال با افزایش ۱۵ درصدی سرقت در شهرستان بناب مواجه بوده‌ایم که بیشتر سرقت‌ها از خانه باغ‌ها و خانه‌های متروکه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ شفقی فرمانده انتظامی بناب در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان بناب با بیان اینکه با لغو مرخصی زندانیان در ایام نوروز شاهد کاهش سرقت خواهیم بود گفت: سرقت مسلحانه‌ای که اخیراً از یک طلافروشی صورت گرفته بود با تلاش عوامل نیروی انتظامی ظرف دو ماه کشف و سارقان دستگیر شدند.

او سپس یکی از مؤلفه‌های اصلی امنیت را سرقت دانست و گفت: خانه باغ‌ها ساختمان‌های نیمه تمام در سطح شهرستان از نقاط و مکان‌های خطرپذیر برای سرقت هستند که جا دارد از نگهبان و یا شبگرد استفاده شود.

او همچنین از کاهش آمار سرقت از مغازه‌ها خبر داد و گفت: در بحث سرقت از مغازه‌ها با کاهش ۸۸ درصدی روبرو هستیم و سرقت از احشام که نگران‌کننده بود حدود ۳۵ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ شفقی در ادامه با بیان اینکه دوربین‌های تعبیه شده در سطح شهر از کیفیت لازم برخوردار نیستند خواستار اصلاح و ارتقای کیفیت این دوربین‌ها شد.

او از مردم خواست از نگهداری هرگونه طلا و جواهرآلات در منزل جداً پرهیز نمایند و حتماً آن‌ها را به بانک‌ها تحویل دهند تا شاهد افزایش سرقت نباشیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و مقابله با مجرمان به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.