پیشکسوت تیم استقلال در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و شرایط آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: رای اول من برای انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال علی کریمی است. کسانی که از جنس فوتبال هستند، می‌توانند کمک زیادی به فوتبال کنند. تمام کاندیدا‌ها ضعف‌هایی دارند. اگر بتوانیم از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا استفاده کنیم، موفق می‌شویم.

او ادامه داد: کریمی و مهدوی کیا، تجربه بالایی در فوتبال دارند. باید به سمتی برویم که کار را به آدم‌های کاردان واگذار کنیم. کریمی و مهدوی کیا، وجه بین المللی خوبی دارند. یکی از ضعف‌های فدراسیون فوتبال، نبود مدیران فوتبالی است.

او در مورد کاندیدا‌های دیگر تصریح کرد:باید ضعف‌های فوتبال ایران را پوشش بدهیم. دیگر حق خطا نداریم. امیدوارم هر کسی که انتخاب شد، بتواند کمک زیادی به فوتبال ایران کند. مردم با فوتبال زندگی می‌کنند.

استقلال حال و روز خوبی ندارد

همدانی در مورد شرایط فعلی استقلال گفت: استقلال حال و روز خوبی ندارد. مشکلات مدیریتی در این تیم موج می‌زند. امیدوارم این مشکلات هر چه سریع‌تر حل شوند. مدیرانی که طی این سال‌ها به استقلال آمدند، در حد این تیم نبودند.

استقلال می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد

او در ادامه افزود:استقلال می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد. محمود فکری در ادامه فصل کار سختی در پیش دارد. هواداران باید از استقلال حمایت کنند.

بعید می‌دانم شیرازی موفق شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به انتخاب مجدد شیرازی به عنوان رئیس هیئت فوتبال تهران تصریح کرد: بعید می‌دانم شیرازی موفق شود. شیرازی در این ۱۰ سال باید کار‌های خود را انجام می‌داد.‌ای کاش این فرصت را، به یک مدیر جوان می‌دادند.

او ادامه داد: شیرازی باید سخت گیری بیشتری کند. او باید سرمایه گذاری کند. شیرازی یباید به فوتبال رونق بیشتری بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
اخارج فکری...