مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: مناسبات فرهنگی بین دو استان بوشهر و سمنان بیش از پیش توسعه پیدا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر صبح امروز بیان کرد: در راستای تفاهم‌نامه‌ای که آبان امسالا اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منعقد کردیم در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران نشستی با مهدی جمال مدیرکل این استان داشتیم که مقرر شد مناسبات فرهنگی بین دو استان بیش از پیش توسعه پیدا کند.

او افزود: با بر شمردن ظرفیت‌های دو استان در این نشست دو جانبه، بر همکاری بیشتر برای معرفی قابلیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری سمنان و بوشهر تاکید شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر عنوان کرد: در زمینه برگزاری تور‌های مشترک گردشگری اظهار نظر شد و قرار است با این کار، مناسبت‌های فرهنگی دو استان تقویت شود.

ارسطوزاده ادامه داد: با اجرای مشترک برنامه‌های هفته گردشگری در طول سال و اجرای آیین‌های سنتی و موسیقی محلی در هر دو نقطه، در کنار تبادل فرهنگ به نشان دادن و معرفی فرهنگ غنی کشور نیز کمک می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.