بسیج سازندگی مازندران ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی را تا بهمن سال آینده برای نیازمندان خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه از سال ۱۳۹۸ تا بهمن ماه امسال تقریبا ۴۶۴ خانه محروم ساخته و به بهره برداری رسید، گفت: طی تفاهم نامه جدید بسیج سازندگی با کمیته امداد استان تا بهمن ماه سال آینده ۱۰۰۰ واحد دیگر از مسکن مددجویی ساخته و به دست نیازمندان واقعی خود خواهد رسید.

او افزود: سازمان بسیج سازندگی استان در بحث محرومیت زدایی، ساخت راه‌های روستایی، پل بین مزارع، اشتغال خانگی و کمک به افزایش تولیدات در بخش کشاورزی استان گام و اقدامات مناسبی انجام داده است.

سردار مسلمی درباره اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی در گلوگاه، گفت: شهرستان گلوگاه در طرح شهید سلیمانی به ۲۹ بلوک تقسیم و برای پیش برد هرچه بهتر برنامه‌ها ۵۳ پایگاه مقاومت محلات به صورت محله محور در حال فعالیت هستند.

او با اشاره به اینکه در این طرح با کمک شبکه بهداشت و درمان و سایر ادارت گام‌های خوبی در مقابله با کرونا برداشته شد، افزود: داوطلبین در این طرح هم دربخش کمک معیشتی و هم در بخش خرید مایحتاج افرادی که دارای کهولت سن هستند و یا به دلیل بیماری‌های مزمن قادر به خروج از منزل نمی‌باشند همراهمی واقدام می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: در ۴ مرحله کمک‌های مومنانه در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان از ابتدای امسال تا این لحظه جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.

سردار مسلمی افزود: در موضوع کمک‌های مومنانه همچنان در تلاش هستیم که در ایام عید پیش رو با جمع آوری نیازمندی‌های مورد نیاز افراد بتوانیم اقلام را به دست افراد نیازمند برسانیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.