سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان، از رفع تصرف بیش از یک‌ونیم هکتار از اراضی دولتی در منطقه سه از دست زمین‌خواران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سیدمرتضی حسینی سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان با اشاره به اینکه بخش قابل‌توجهی از اراضی دولتی در محدودۀ منطقه سه شهری قرار دارد، گفت: به همت معاونت خدمات شهری منطقه سه، بیش از یک‌ونیم هکتار از اراضی دولتی واقع در روستای «شیشه‌گر» (پلاک ۲۹۷۵) که توسط زمین‌خواران و افراد سودجو محصور شده بود، با حکم قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی، آزاد و رفع تصرف شد.

او افزود: برای جلوگیری از اقدامات سودجویان، اطراف ۱۰ هکتار از اراضی دولتی حصارکشی شد و همچنین اطراف ۱۰۰ هکتار از این اراضی، کانال‌کشی و خاکریز ایجاد شد.

شهردار منطقه سه کرمان، از گشت ۲۴ ساعتۀ نیرو‌های واحد اجرائیات منطقه سه در محدودۀ اراضی دولتی و حاشیۀ شهر خبر داد و افزود: نیرو‌های اجرائیات منطقه سه در صورت مشاهدۀ هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز و ساخت آلونک، با حکم قضایی نسبت به تخریب اقدام می‌کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه برای حفظ و نگهداری اراضی دولتی نیازمند همکاری نهاد‌های مربوط هستیم، تصریح کرد: در صورت همکاری نهاد‌های مختلف، می‌توانیم به‌سرعت نسبت به حصارکشی اطراف تمام زمین‌های دولتی در این منطقه اقدام کنیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: رفع تصرف ، حاشیه شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار