نماینده تهران با اشاره به تصویب قاطعانه گزارش اعمال ماده ۲۳۴ درباره استنکاف دولت از اجرای قانون اقدام راهبردی گفت: از پارلمان باید یک صدا خارج شود تا علیه نمایندگان اتهام زنی نشود.

به گزارش  خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی باشگاه  خبرنگاران  جوان،  مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در صحن علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری، با اشاره به تصویب قاطعانه گزارش اعمال ماده ۲۳۴ درباره استنکاف دولت از اجرای قانون اقدام راهبردی گفت: انتشار گزارش جلسه غیر علنی دیروز در فضای مجازی اتهاماتی را علیه نمایندگان به وجود آورد. اگر قرار است گزارشی از جلسه غیر علنی منتشر شود، هیئت رئیسه باید کنترل کند.  از پارلمان باید یک صدا خارج شود.

وی افزود: خروج گفته‌های مختلف از مجلس باعث می‌شود کسانی که مطامع سیاسی دارند، نماینده را زیر سؤال ببرند. در نتیجه این اتفاقات، بیرون از پارلمان به ما اتهام زدند که هیئت رئیسه باید مدیریت کند، اگر این روند تکرار شود، اسامی افرادی را که موجب این اتهام زنی‌ها می‌شوند، اعلام می‌کنم.

در ادامه، علی نیکزاد، نایب رئیس دوم مجلس که اداره جلسه را بر عهده داشت، اظهار کرد: نشست دیروز غیر علنی نبود و دفاع از کیان مجلس، کار پسندیده‌ای است. خدا را هم شاکریم که رهبری قانون مجلس را قانون خوبی دانستند، البته گفته شما هم در دستور نبود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار