فرماندار اهواز از تامین آب مورد نیاز شهروندان ساکن نقاط دچار قطعی آب با استفاده از ۱۵۰ تانکر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز با اشاره به آماده‌سازی و تامین ۱۵۰ تانکر برای آبرسانی به بیمارستان‌ها و مراکز تجمعی و محله ها، گفت: شهروندان در محلاتی که آب قطع شده برای استفاده از خدمات آبرسانی سیار با آتش نشانی و آبفا تماس بگیرند.

او به تشکیل نشست ستاد مدیریت بحران اهواز در صبح امروز اشاره کرد و افزود: این نشست با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های شهرستان برای آبرسانی به بیمارستان‌ها و مراکز تجمعی همچون زندان‌ها و محله‌ها برگزار شد.

عالمی نیسی با بیان اینکه آتش نشانی اهواز به عنوان قرارگاه آبرسانی تعیین شده و ۱۵۰ تانکر آب برای تامین آب بیمارستان‌ها، و سایر نقاط اختصاص داده شده است، اظهار داشت: هم اکنون ۷۰ تانکر در آتش نشانی اهواز برای ارائه خدمت به شهروندانی که از طریق تماس درخواست آب می‌کنند، مستقر شده‌اند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه مشکل قطعی آب اهواز تا سه‌شنبه شب برطرف می‌شود، تصریح کرد: دلیل قطع آب در مناطق غربی اهواز و برخی از مناطق شرق به دلیل انجام تعمیرات در تصفیه خانه شماره ۲ و بروز مشکل در یکی از پمپ‌ها بوده که باعث خارج شدن این تصفیه خانه از مدار شده است و برطرف شدن این مشکل تا امشب به طول می‌انجامد.

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان صبح روز سه‌شنبه اعلام کرد: به دستور استاندار خوزستان و به دلیل قطعی آب در برخی مناطق اهواز و با توجه به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در وضعیت قرمز کرونا، اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی اهواز روز سه‌شنبه تعطیل شدند.

هم اکنون گروه‌های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب اهواز در حال انجام تعمیر مشکل پیش آمده در تصفیه خانه شهید منجزی این کلانشهر هستند.

مناطق کیان آباد، کیانپارس، کیانشهر، امانیه، لشکر، کمپلو شمالی و جنوبی، گلستان، کوی سعدی، عین ۲، ملاشیه، کوی مندلی، کوی نیرو، الصافی، سید خلف، زردشت، کوی علوی، شهرک اهواز، شهرک دانشگاه، فرهنگشهر، کوی استادان، منازل صدا و سیما و در ساعاتی نیز مناطق آخر آسفالت، زند، جمهوری و پادادشهر اهواز با قطعی آب روبه رو شده‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.