مهمترین حوادث استان یزد امروز سه شنبه ۵ اسفند ماه ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، طولابی نژاد، فرمانده انتظامی بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق با اطلاع از سرقت باطری‌های خودرو در سطح شهر، اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.

طولابی نژاد ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های شبانه روزی، سارق شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارق در بازجویی پلیسی به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد و با بررسی‌های لازم تعدادی از اموال مسروقه کشف و طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

کشف بيش از ۱۷ کيلوگرم ترياک در خاتم 

سرهنگ حسین اسماعیلی سرپرست انتظامی شهرستان خاتم، گفت: ماموران پليس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد يک دستگاه خودروی سواری پژو حامل محموله مواد افيونی در محور هرات به مروست اين شهرستان مطلع شدند.

سرهنگ اسماعیلی با بيان اينکه ماموران در يک عمليات ضربتي خودروی قاچاقچيان را متوقف کردند، افزود: در بازرسي از خودرو ۱۷ کيلو و ۷۰۰ گرم ترياک کشف شد.

سرپرست انتظامی شهرستان خاتم با بيان اينکه در اين خصوص دو قاچاقچی دستگير و به مقام قضائی معرفی شدند، بیان کرد: اين محموله از جنوب شرق کشور به مقصد فارس بارگيری شده بود که با تيزهوشی ماموران پليس خاتم توقيف شد.

کشف خشکبار قاچاق در ابرکوه

سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: با هدف اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۱۱ و يگان امداد شهرستان، در حين کنترل محور هاي مواصلاتي به دو دستگاه خودرو به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

سرهنگ زینلی افزود: پس از متوقف کردن و بازرسی از اين خودروها مقادیری مغز بادام زمينی هندی و یک تن گردو خارجی که فاقد هرگونه مجوز و مدارک گمرکی بود کشف شد.

اين مقام انتظامی با بيان اينکه راننده خودروها به همراه پرونده قضايی در اختيار مراجع قضائي قرار گرفتند، افزود: کارشناسان مربوطه ارزش کالاي مکشوفه را دو ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در پایان تاکيد کرد: پليس با هدف اجرای وظايف خود و مبارزه با قاچاق كالا با تمام توان با قاچاقچيان مقابله می کند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۷:۴۸ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
هر چیزی در ایران شده قاچاق
اگه مدیریت درست بود مردم برای کسب درامد و روزی به این کار ها روی نمی آوردند