نایب رییس شورای شهر تهران درباره جلسه امروز و بررسی لایحه‌ها توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدابراهیم امینی نائب رییس شورای شهر تهران در پایان جلسه شورا در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اعضا نطق قبل از دستور داشت که اعلام کرد و  بعد از آن یک مصوبه پروانه ساختمانی که هیات تطبیق از آن ایراد گرفته بود، مطرح شد.

وی ادامه داد: اعضا شورا به مصوبه قبلی خودشان اصرار داشتند، سپس لایحه ادغام دو معاونت شهرداری در دستور کار قرار گرفت و موافقان و مخالفان مطالب خودشان را بیان کردند و با اصل ادغام بیشتر اعضا موافقت کردند.

امینی یادآور شد: این مصوبه به محض اینکه تصویب شد به هیات تطبیق ارسال می‌شود و اگر ایرادی نگرفتند، اجرائی میشود و انشالله به این دوره شورا خواهد رسید.

وی با اشاره به سخنان خداکرمی بیان کرد: بنده نگفتم که میکروفون خانم خداکرمی را قطع کنند، ارادت خاصی به او داریم و عذرخواهی هم کردم.

امینی یادآور شد: تذکر به معنای انتقاد است و به معنای حمایت نیست؛ خانم خداکرمی نظرشان محترم است، اما صحبت او  در حدی نبود که به آن پرداخته شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در بین آرامگاه‌ها در دنیا در دوران کرونا، بهترین عملکرد را بهشت زهرای تهران داشته است زیرا رعایت مساعل دینی، شرعی و بهداشتی جدی گرفته شد و در حاشیه قرار نگرفت.

وی گفت: همکاران ما در بهشت زهرا در صف اول مبارزه هستند و آن سخنان وزیر بهداشت واقعا در حد انتظار نبود.


بیشتر بخوانید


امینی بیان کرد: مرکز پژوهش‌ها مربوط به شورای شهر و مرکز مطالعات مربوط به شهرداری است، اما مرکز شورای شهر خیلی جدی گرفته نشد و اعضا خواستار توجه به این مرکز شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.