علیزاده از رایزنی برای جذب نیرو‌های بومی در ان جی ال و پتروشیمی دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛بهزاد علیزاده نماینده مردم شریف دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی با امید قائمی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری اهداف و مدیران عامل ان جی ال و پتروشیمی دهلران به دیدار و گفت و گو پرداخت.

در این دیدار بهزاد علیزاده با اشاره به پیشرفت ۵۳ درصدی پروژه ان جی ال دهلران، خواستار تعیین تکلیف در خصوص نیرو‌های بهره بردار این واحد صنعتی گردید.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد:پذیرفتنی نیست با وجود نیرو‌های تحصیل کرده بومی شاهد حضور نیرو‌های غیربومی در ساخت پروژه‌های ان جی ال، پتروشیمی و ایستگاه تقویت فشار باشیم و خواستار افزایش سهم نیرو‌های بومی در این استخدام‌ها شد.

در پایان جلسه مقرر گردید که چارت بهره برداری ان جی ال دهلران در اسرع وقت تهیه و به تصویب هیئت مدیره برسد و زمینه برای بکارگیری حداکثری نیرو‌های بومی از طریق برگزاری آزمون کتبی پس از دستیابی به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در این پروژه فراهم آید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
باسلام من که دهلرانی هستم چنین چیزی ندیده ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
یه خبر هم از پتروشیمی ایلام تهیه کنید مردم شهر چوار چند روزه اقدام به بستن جاده و تهدید گارگران پتروشیمی کردن. انگار نه قانونی هست نه هیچ..........