شهردار زرند با اشاره به برگزاری اولین جشنواره خلاقیت با مواد بازیافتی در زرند گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۰خرداد ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا مهدلو، شهردار شهرستان زرند گفت: فرهنگسازی برای کاهش تولید پسماند، تشویق برای گسترش فعالیت‌های هنری در حوزه تجسمی با رویکرد استفاده از مواد بازیافتی، کشف و شناسایی هنرمندان نوپا و معرفی ایده‌های برتر و ایجاد انگیزه و خلاقیت در بین هنرمندان و دانش آموزان از اهداف برگزاری اولین جشنواره خلاقیت با مواد بازیافتی در زرند است.

او با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره برای تمام گروه‌ها آزاد و بهره برداری از آثار منتخب برای شهرداری زرند محفوظ است، افزود: آثار ارسالی  باید یکسره از مواد بازیافتی خلق شده باشند، هر هنرمند می‌تواند دو اثر به جشنواره ارسال کند و  آثار باید دارای حجم بالا  و قابلیت نصب در سطح شهر را داشته باشند.

مهدلو درباره جوایز این جشنواره بیان داشت: به نفر اول ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس، به نفر دوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس، به نفرسوم یک میلیون تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس و به نفر چهارم ۵۰۰ هزارتومان به همراه لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد.

او بیان داشت: شهروندان تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ مهلت دارند آثار خود را به قسمت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند تحویل دهند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار