آیا آیفون تاشو اپل جایگزین آیپد می‌شود؟

اخبار جدید نشان می‌دهند که اپل ممکن است شرکت اپل آیفون تاشو را جایگزین آیپد مینی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  اطلاعات آیفون تاشو اپل همچنان خبرساز بوده و گزارش اخیر مربوط به آیپد مینی شرکت اپل باعث جلب بیشتر توجه به آیفون تاشو این شرکت شده است. اپل در نهایت ممکن است آیپد مینی را با یک آیفون تاشو (البته به همراه یک قلم ورودی) جایگزین کند.

گزارش هفته گذشته این احتمال را به وجود آورد که آیفون تاشو اپل ممکن است از قلم پشتیبانی کند، اگر چه مشخص نیست که این قلم، قلم فعلی اپل است یا یک قلم جدید خواهد بود.

تاریخ انتشار آیفون تاشو 

نمایشگر این گوشی بین ۷.۳ تا ۷.۶ اینچ و به صورت مورب خواهد بود. گزارش‌ها حاکی از آن بود که تاریخ انتشار دستگاه تاشو اپل سپتامبر ۲۰۲۲ خواهد بود. اما یک گزارش جدید خبر از انتشار آن در سال ۲۰۲۳ می‌دهد.

البته با وجود این تفاوت قیمتی زیاد، دور از ذهن است که اپل آیپد تاشو جایگزین آیپد مینی شود. با این حال، اپل ممکن است به دلیل دیگری آیپد مینی را کنار بگذارد، شاید در طی چند سال، همه آیپد‌ها حاشیه‌های کوچکتری داشته و آیپد بزرگتر همان ردپای iPad ۵ نسل فعلی را داشته باشد. چه کسی می‌داند؟

آیا آیفون تاشو اپل جایگزین آیپد می‌شود؟

شایعات مربوط به توسعه اپل برای یک آیفون تاشو، از سال‌ها قبل وجود دارد. سامسونگ با اولین Galaxy Fold به ما نشان داد که تولید و بازاریابی چنین دستگاهی چقدر دشوار است. در حالی که اولین موج مشتری‌های Galaxy Fold معایب و ایرادات محصول را نشان دادند، به طور معمول زمان می‌برد تا اپل فناوری‌های جدیدی از این قبیل را اصلاح کند. این شرکت قبل از اجرای فناوری جدید در محصولات خود، اشتباهات شرکت‌های ساخت قطعات و تجهیزات اصلی (OEM ها) را مشاهده می‌کند و از آن درس می‌گیرد و آن‌ها را اصلاح می‌کند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار