مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: صاحب متخلف ،مرغداری مرغ تخم گذار به جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نجف زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت آق قلا پرونده تخلفاتی مرغداری مرغ  تخم گذار را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی گرگان ارسال کرد.

اوگفت: با توجه به کمبود وگرانی روز‌های اخیر تخم مرغ در استان و اینکه جزو کالای اساسی و مایحتاج عمومی مردم است پرونده تخلفاتی این مرغداری مرغ تخم گذار به اتهام عرضه خارج از شبکه تخم مرغ به مقدار ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم، به شعبه سوم بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی گرگان، برای رسیدگی ارجاع شد.

عضو شورای قضائی استان افزود: شعبه، متهم را احضار و پس از سیر مراحل قانونی و اخذ استعلامات لازم و با توجه به دفاعیات بلا وجه مشار الیه تخلف عرضه خارج از شبکه تخم مرغ را به استناد ماده ۳۸ قانون تعزیرات حکومتی و با رعایت بند ث ماده ۳۷ و بند ث ماده ۳۸ و ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی تخلف انتسابی را محرز و مسلم دانسته وبه جزای نقدی به ۶۰۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

او از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه مرغ وتخم مرغ ویا سایر تخلفات اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا وارز و... موضوع را به صورت حضوری یا از طریق تلفن ۱۳۵ ویا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی و یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گزارش کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: تخلف صنفی ، تخم مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.