دادستان بشرویه پیگیر مطالبات واحدهای تولیدی/ به هماهنگی صد درصدی رسیده ایم

دادستان بشرویه گفت: پیگیر مطالبات مردم در خصوص مجتمع‌های اشتغالزا و تولیدی این شهرستان به صورت جدی هستیم.

خسروی دادستان شهرستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: حل موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی با هدف تولید و رونق اشتغال به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است و در مکاتبات و پیگیری‌های لازم با مسئولین مربوطه به هماهنگی صد در صدی رسیده ایم.

او در خصوص خرابی دستگاه‌های واحد‌های تولیدی در شهرستان، افزود: برای تعمیر این دستگاه‌ها قرار بر اعزام نیروی تعمیرکار از سوی استان‌های همجوار بوده که به دلیل شرایط منع تردد این امکان وجود نداشت، اما با هماهنگی صورت گرفته با فرماندهی انتظامی استان مشکل حل شده است.

خسروی بیان کرد: کمبود نقدینگی و نهاده دامی از جمله درخواست‌های دامداران این شهرستان بوده است که مکاتبات و پیگیری‌های لازم با مسئولین استانی انجام شده تا دامداران ما مشکلی از این لحاظ نداشته باشند.


بیشتر بخوانید


دادستان شهرستان بشرویه گفت: مشکل فعالیت واحد‌های فعال و نیمه فعال طی روز‌های آینده، بررسی و پیگیری می شود چرا که حمایت از این واحد‌ها در حقیقت گامی به سوی اشتغال است.

او در ادامه عنوان کرد: با توسعه اشتغال شاهد کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و سرقت و در ادامه کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی خواهیم بود.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.