نوذری با اشاره به این مطلب که در بحث سلامت مردم با هیچکس تعارف نداریم، گفت: همه عوامل درگیر در کار ستاد کرونا برای حفظ سلامت مردم بایست قاطعانه به موضوعات ورود کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  محمد نوذری سرپرست استانداری ایلام در دیدار با رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی در این شرایط کرونایی ،گفت: بیش از یک سال از ورود ویروس کرونا به کشور می‌گذرد و در اینجا جا دارد یک خداقوت جانانه به همه عوامل درگیر در ستاد کرونا به ویژه کسانی که در صف مقدم مبارزه با این بیماری منحوس قرار دارند بگوئیم.

او در ادامه با عنوان این مطلب که برای در امان ماندن از کرونا باید سبک زندگی خود را عوض کنیم، اظهار داشت: در اوایل فرضیه‌های مختلفی در مورد کرونا ارائه شد، اما هرچه زمان جلوتر رفت همه آن‌ها رنگ باختند چرا که کرونا یک ویروس بسیار ناشناخته و مرموز است.

او با اشاره به این مطلب که در بحث سلامت مردم با هیچکس تعارف نداریم ، بیان کرد: همه عوامل درگیر در کار ستاد کرونا برای حفظ سلامت مردم بایست قاطعانه به موضوعات ورود کنند چراکه ملاحظه کاری در این مسیر خسارت جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

سرپرست استانداری ایلام با ابراز نگرانی شدید از وضعیت کرونا در منطقه و استان، بیان کرد: اکنون وضعیت کرونا در عراق و خوزستان بحرانی است و اینجا لازم است فرمانداران شهرستان‌های هم مرز با این مناطق به شدت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت کنند.

او در پایان از مردم استان برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درخواست کمک کرد و ادامه داد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند همکاری و جدی گرفتن وضعیت کرونا در استان هستیم و اگر دچار موج چهارم کرونا بشویم قطعاً عواقب پشیمان کننده‌ای در انتظار همه ما خواهد بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.