فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر:

تقویت تعاملات پلیس با کمیته امداد عامل مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

سرهنگ بیگی گفت: نقش کمیته امداد در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقشی بسیار ارزنده و تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ محمدزمان بیگی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در دیدار با رئیس کمیته امداد شهرستان دره شهر، گفت: برقراری امنیت و آرامش یکی از وظایف اصلی ناجا است و باید تمام اقشار جامعه به ویژه مسئولان ، در این امر مهم ناجا را یاری کنند.

او با اشاره به اینکه مردم ما در به وجود آوردن امنیت بسیار مطلوب کشور تاثیر گذار هستند، افزود: ما نیز باید برای خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با بیان اینکه دشمنان ما امروز وحدت بین مردم و مسئولان را به خوبی درک کرده اند، بیان کرد: امروز دشمنان با راه اندازی جنگ نرم و جنگ اقتصادی در صدد ایجاد ضربه به نظام اسلامی هستند که باید با همکاری و تعامل و همچنین آگاهسازی اقشار جامعه با این اقدام دشمن نیز با قدرت مقابله کنیم.

 بیگی مطرح کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی از اقداماتی است که دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی ایجاد کرده اند که می‌طلبد با هوشیاری در مقابل این تهدید نیز با قدرت ایستاد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه امروز آسیب‌های اجتماعی به عنوان مهمترین دغدغه مسئولان است، گفت: نقش کمیته امداد در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقشی بسیار ارزنده و تاثیر گذار است.

 سیدکاظم طاهری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دره شهر نیز در ادامه با تقدیر از تعاملات ناجا و کمیته امداد از تلاش‌های جهادی کارکنان ناجا برای برقراری امنیت و آرامش در شهرستان تشکر کرد.

او همچنین بر لزوم تداوم همکاری‌ها بین نیروی انتظامی شهرستان و کمیته امداد تاکید نمود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.