در راستای خدمات مطلوب‌تر ۲ خودرو وانت دوکابین به ارزش یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد افزوده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عنایت‌الله راهنورد سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: در راستای خدمات مطلوب‌تر ۲ خودرو وانت دوکابین به ارزش یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد افزوده شد.

او با بیان اینکه مهار آتش، نجات جان انسان‌ها و جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی از جمله مهم‌ترین وظایف سازمان آتش‌نشانی است، اظهار داشت: به دنبال ارتقای ایمنی و رفاه مردم در شهر هستیم و یکی از نهاد‌هایی که می‌تواند در ارتقا شاخص ایمنی تاثیرگذار باشد، سازمان آتش‌نشانی است.


بیشتر بخوانید


راهنورد با اشاره به اهمیت به روزرسانی تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی شهرکرد افزود: خوشبختانه امسال برای تکمیل ماشین‌آلات و سایر تجهیزات آتش‌نشانی، شهرداری در این زمینه ورود خوبی داشته است، اما با توجه به هزینه‌های بالای خریداری این امکانات، تهیه حجم بالای تجهیزات از توان شهرداری خارج است.

او ادامه داد: امروز خریداری یک نردبان بلندمرتبه هزینه زیادی برای شهرداری در بر دارد که شهرداری به‌تن‌هایی نمی‌تواند این منابع را تأمین کند و نیاز است مدیریت استان و مدیریت بحران استان پشتیبان شهرداری باشند.

راهنورد با اشاره به خرید ۲ دستگاه وانت دو کابین به مبلغ یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان ادامه داد: هدف از خرید این ۲ دستگاه خودرو کاهش استهلاک خودرو‌های سنگین، حضور سریع در محل حادثه و کاهش حجم ترافیک در شهر بوده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار