طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا پایان سال ادامه دارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا پایان اسفند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ قدرت الله کشکولی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از ۱۸ آبان امسال بیان کرد: با تدابیر صورت گرفته در این طرح، موتورسیکلت‌های رسوبی که در سال‌های ۹۰ تا ۹۸ در پارکینگ‌ها توقف داشته‌اند با برطرف کردن موانع و ایجاد شرایط خاص ترخیص می‌شوند.

او افزود: مهلت اجرای این طرح در پایان بهمن به پایان رسید، اما با توجه به استقبال و اقدام مالکان موتورسیکلت‌ها برای آزادسازی وسایل نقلیه خود و بهره مندی از شرایط در نظر گرفته شده، اجرای این طرح تا پایان اسفند ۹۹ تمدید شد.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با اشاره به اینکه در این طرح تسهیلات ویژه‌ای برای رعایت حال شهروندان و تسهیل و تسریع در فرایند ترخیص در نظر گرفته شده است، ادامه داد: بر این اساس امکان ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی بدون پلاک، بدون بیمه نامه، فاقد گواهینامه وهمچنین تقسیط جرایم فراهم شده است.

کشکولی گفت: پلیس به مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت‌هایی که تا قبل از سال ۱۳۹۹ توقیف شده‌اند و در پارکینگ نگهداری می‌شوند توصیه می‌کند که در بازه زمانی تعیین شده با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و از فرصت ایجاد شده برای ترخیص موتورسیکلت خود استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.