مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص شرایط این تیم و انتخابات هیئت فوتبال استان تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد سراجی، مدیر عامل باشگاه سایپا در خصوص انتخابات هیئت فوتبال استان تهران اظهار داشت: اسلامی به عنوان نماینده باشگاه سایپا می‌تواند ۲ رای بدهد. فرآیند برگزاری انتخابات بسیار خوب بود. انتخابات مطابق قانون برگزار شد.

سراجی در خصوص وضعیت تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: از عملکرد تیم راضی هستیم. کمیته‌ای در باشگاه سایپا تشکیل شده است. صادقی لیست بازیکنان مد نظر خود را ارائه کرده است. از این بازیکنان مد نظر صادقی دعوت خواهیم کرد. به تمام بازیکنان خود نیاز داریم با این حال برخی بازیکنان ممکن است از جمع ما جدا شوند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با وجود اینکه ما ۴ رای در این انتخابات داریم، اما به هیچ وجه کسی برای لابی در این انتخابات به سراغ ما نیامده و این صحبت‌ها حواشی نامربوط است. ممکن است اتفاقات کوچکی خارج از چارچوب قانون رخ دهد، اما باشگاه سایپا به طور کامل از این مسائل مبرا است.

سراجی ادامه داد: رسیدگی به پرونده ویلموتس از وظایف مهم هیئت رئیسه جدید فدراسیون فوتبال است. باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای حل این مشکل استفاده کرد. بیش از یک سال از فرصت قانونی هیئت فوتبال استان تهران برای برگزاری انتخابات گذشته بود و این اتفاق باید رخ می‌داد.

انتهای پیام/
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار