مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد مهمترین کالا‌های مورد نیاز زلزله زدگان شهرستان دنا را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: زلزله‌زدگان شهرستان دنا به وسایلی همچون اجاق گاز، بخاری، پتو، لوازم‌خانه، موکت، مواد خوراکی، بسته‌های بهداشتی و کانکس نیاز دارند.

جهانبین افزود: با توجه به سرمای شدید در شهرستان دنا تامین کانکس برای زلزله زدگان این شهرستان تا زمانی که منازل مسکونی آنان ساخته شود ضروری‌ترین نیاز این مردم است.

او با بیان اینکه در چند روز اخیر پنج هزار و ۴۰۰ قلم کالا در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شد، گفت: در این مدت سه هزار و ۵۱ تخته چادر،۹۴۵ تخته پتو،۷۰ تخته موکت، هزار و ۹۶۵ بسته غذا،۹۰ شعله والور و ۱۲۴ شعله هیتر برقی و همچنین ۶ هزار و ۶۴۴ کیلوگرم نایلون پوششی در مناطق زلزله زده این شهرستان نیز توزیع شده است.

جهانبین با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز توسط عوامل امدادی  درب منازل آسیب دیده توزیع شد افزود: ۴۰ تیم هلال احمر در مناطق زلزله زده شهرستان دنا در حال خدمات رسانی به زلزله زدگان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از اعزام تیم‌های امدادی از دیگر استان‌ها به مناطق زلزله زده شهرستان خبر داد و گفت: این تیم‌ها از استان‌های معین فارس، اصفهان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری برای خدمات رسانی در مناطق زلزله زده اعزام شده اند.

 انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.