جلسه بررسی دغدغه‌ها، دیدگاه‌ها و نظرات دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان فاطمه‌الزهرا (س) اهواز برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه بررسی دغدغه‌ها، دیدگاه‌ها و نظرات دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان فاطمه‌الزهرا (س) اهواز برگزار شد و زهرا سهام معاون مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فاطمه‌الزهرا (س) اهواز با اشاره به اهمیت اجرایی شدن سند تحول بنیادین گفت: آموزش و پرورش ما در وضعیت کنونی وارداتی و ریشه در فرهنگ‌های دیگری دارد.

او ادامه داد: نتوانسته همگام با پیشرفت سایر رشته‌ها خود را جلو ببرد و این امر اهتمام دستگاه‌های اجرایی کشور در اجرایی شدن سند تحول بنیادین را می‌طلبد.

بهمنی‌نیا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فاطمه‌الزهرا (س) اهواز نیز در این جلسه، بیان داشت: افراد جوان و با انگیزه طی چند مرحله گزینش و از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

او افزود: نباید اجازه داد راه‌های دیگر جایگزین دوره ۴ ساله تربیت معلم شده و یا افرادی پیش از کسب صلاحیت‌های لازم وارد کلاس درس شوند. این امر موجب ضربه وارد کردن به پیکره نظام آموزش و پرورش کشور می‌شود.

کاظم‌پور عضو شورای مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فاطمه‌الزهرا (س) اهواز با تاکید بر اهمیت عدالت آموزشی تصریح کرد: خصوصی‌سازی که امروزه و به این شیوه اجرا می‌شود، به نفع سرمایه‌داران است. در این طرح، به اسم مشارکت‌های مردمی و کاهش هزینه‌های دولت اقدام به ایجاد و بازگشایی مدارس غیر انتفاعی می‌شود؛ در حالی که در واقعیت هزینه‌های این مدارس با مدارس دولتی اختلاف چندانی ندارد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.