طراحی ظاهری نسل سوم ایرپاد لو رفت

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی ظاهر و طراحی کلی نسل سوم ایرپادهای اپل را به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  طراحی مجدد AirPodهای استاندارد شرکت اپل در سراسر جهان به نمایش گذاشته شد. سایت MacRumors گزارش داده است که 52Audio عکسی از نسل سوم AirPod های پایه را به اشتراک گذاشته است. این دست سایت‌ها عکس‌ و مدل‌هایی را با طراحی درون گوش AirPods Pro مطابقت می‌دهند که با گزینه‌های قابلیت پوشش دهی کامل گوش به گونه‌ای که گوش فرد را اذیت نکند، کنترل‌ ایرپاد از طریق  ساقه و یکسان سازی فشار برای بهبود راحتی کاربر همراه است.

این مورد ممکن است سرنخ گویایی باشد که صدای دریافت شده توسط کاربر با صدای AirPods Pro قابل مقایسه نیست، اما قطعاً صدای این نسل از دومین نسل ایرپاد بهتر است.

بهبود باتری در نسل سوم ایرپاد

سایت بلومبرگ قبلا اطلاعاتی منتشر کرده که حاکی از این بود که مدل نسل سوم از حذف فعال نویز مانند Pro پشتیبانی نمی‌کند، اما ممکن است باتری دوام بیشتری نسبت به نسل دوم داشته باشد و از یک تراشه بی سیم جدید برخوردار باشد. گزارش 52Audio ، با این وجود ادعا می‌کند که به لطف سخت افزار مشابه داخل، در مجموعه AirPods احتمال وجود قابلیت لغو فعال نویز بسیار بالا است. به همین ترتیب با صدای فضایی ، در حال حاضر منحصر به AirPods Pro (و AirPods Max) است.

 AirPodهای اپل

اگر گفته‌ها  دقیق باشد ، می‌توانید این AirPodهای جدید را در اوایل ماه مارس مشاهده کنید. هر اتفاقی بیفتد ، چه بروزرسانی انجام شود چه نشود، این امر می تواند جالب توجه باشد که اپل به طور مداوم به خریداران نسل سوم AirPods برخی از بزرگترین مزایای Pro را با قیمت پایین‌تر می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار