ساختمان بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال ۹۹ آماده تحویل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی شهرستان جهرم گفت: ساختمان اصلی بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی شهر جهرم هم اینک ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال ۹۹ به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده خواهد شد.

علی نبیان، افزود: طبقه‌های چهارم و پنجم این بیمارستان تکمیل شده و در حال حاضر طبقه زیر زمین آن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این شهر در دست تجهیز است.

او اضافه کرد: بخش وسیعی از محوطه بیرونی این بیمارستان نیز آسفالت شده و روند بهسازی این محوطه رو به اتمام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ساختمان اصلی این بیمارستان هفت طبقه، بیش از ۱۹ هزار مترمربع زیربنا دارد و مساحت ساختمان‌های جنبی آن نیز ۲ هزار و ۶۱۷ مترمربع است.

نبیان اضافه کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع ساخته شده است، و دارای رای بخش‌های درمانگاه، اورژانس، بستری زنان و مردان، اطفال، جراحی، مراقبت‌های ویژه بزرگسالان و نوزادان است.

نبیان گفت: در نشستی که با حضور رییس کمیسیون عمران و نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم داشتیم، تصمیم‌های لازم برای تسریع در تکمیل این بیمارستان گرفته شد.

رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، ادامه داد: در هفته‌های آینده نیز به اتفاق معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این طرح دیدن می‌کنیم تا مراحل پایانی آن را مورد ارزیابی قرار دهیم و می‌کوشیم که ظرف مدت کوتاهی این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

با بهره برداری از این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی علاوه بر مردم جهرم، مردم جنوب استان و کشور هم از خدمات درمانی آن بهره مندمی شوند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.