تاکنون ۵ هزار پرس غذا به همت دفتر آیت الله وحید خراسانی طبخ و میان زلزله زدگان سی‌سختی توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الااسلام سجاد مظفر،روحانی جهادی  با اشاره به زلزله شهر سی سخت اظهار کرد: خوشبختانه در این زلزله تلفات جانی نداشتیم، اما خسارت‌های مالی زیادی به بار آمد.

او افزود: پس از زلزله سی سخت بسیاری از خیران و نیکوکاران و همچنین مجموع‌هایی که در کار‌های خیر و کمک‌های مومنانه فعال هستند در محل حادثه حضور پیدا کردند و در همان ساعت‌های اولیه برخی از مشکلات مردم برطرف شد.

این روحانی جهادی با اشاره به اقداماتی که از سوی دفتر آیت الله وحید خراسانی در استان کهگیلویه وبویر احمد انجام شده است، گفت: تاکنون ۵هزار پرس غذا طبخ و در میان زلزله زدگان سی سختی توزیع شده است.

این روحانی جهادی ادامه داد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جدی گرفتن اصول بهداشتی، کار طبخ، بسته بندی و توزیع غذا‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شد.

مظفر در پایان گفت: علاوه براین در ایام کرونا نیز اقدامات مشابهی از سوی  دفتر حضرت آیت الله وحید در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت که از آن جمله می‌توان به توزیع ۸هزار جفت کفش به ارزش ۶ میلیارد ریال و خرید و توزیع وسایل ضروروی (یخچال، فرش، اجاق گاز، کولر، پتو و ...) به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال میان نیازمندان و مناطق کم برخوردار در ایام کرونایی اشاره کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار