استاندار قزوین گفت: از ظرفیت فضای مجازی باید برای اشاعه و ترویج فریضه نماز و تبیین آثار معنوی آن بهره گیری کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در نشست هماهنگی برگزاری اجلاس استانی نماز با تاکید بر بر بهره گیری از فضای مجازی برای ترویج نماز ، گفت: نماز باید از درون خانه‌ها آغاز شود و در مدارس محکم شود. چرا که رفتار و عمل والدین بر فرزندان تاثیرگذار است.

جمالی پور افزود: اگر نماز در بین نسل جوان نهادینه شود، هیچ معضلی جوانان را تهدید نخواهد کرد و مسئولان فرهنگی باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند تا نسل جوان از سر میل و شوق به سمت نماز گرایش پیدا کنند.

وی بر مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری باشکوه اجلاس استانی نماز تاکید کرد و افزود: برگزاری اجلاس به تنهایی در استان مهم نیست بلکه باید این برنامه‌ها اثربخشی و خروجی مناسب داشته باشد.

استاندار با بیان اینکه زمان برگزاری ششمین اجلاس نماز در استان تا نیمه اسفند ماه مشخص خواهد شد، اعلام کرد: رویکرد این اجلاس ارتقا و ترویج فرهنگ نماز و تجلیل از فعالان این عرصه است و شایسته است قزوین به عنوان استان پیشتاز در برخی از مساجد را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای ارائه خدمات به مسافران برای انجام این فریضه الهی باز کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار