مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: ۴۵۰ هنرکارت تاکنون برای یزدی‌ها دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم نمادین اهداء هنرکارت به دو هنرمند استان یزد گفت: واریز نیم درصدی امتیاز نقدی در هر خرید به هنرکارت، واریز آنی کمک مستمری افرادی که تحت پوشش صندوق اعتباری هنر هستند و واریز آنی هزینه‌های بیمه تکمیلی کسانی که برای بیمه تکمیلی هنرمندان ثبت نام کرده اند از مزایای دارا بودن هنر کارت است.

او با اشاره به اینکه هنر کارت یکبار مصرف نیست، خاطرنشان کرد: هنرمندانی که هنر کارت آن‌ها ارسال نشده می‌توانند با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه برای دریافت مبلغ واریزی به شعب بانک آینده در سراسر استان مراجعه کنند.

مجید جوادیان زاده با بیان اینکه دریافت هنرکارت محدودیت زمانی ندارد، افزود: هنرمندان میتوانند رزومه فرهنگی و هنری، رسانه‌ای و قرآنی خود را به اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال و پس از بررسی‌های لازم برای ثبت نام هنر کارت اقدام کنند.

او در پایان گفت:۴۵۰ هنرکارت تاکنون برای یزدی‌ها به نماینده صندوق هنرمندان استان تحویل داده شده است و مابقی آن در روز‌های آتی به استان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.