رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب از کشف بیش از ۲۰ میلیارد ریال ابزارآلات برقی و دستی قاچاق توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس، خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب گفت: بیست و هشتم بهمن ماه به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپوی کالای قاچاق در محدوده میدان حسن آباد کرده است، ماموران برای بررسی، وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: براساس اطلاعات به دست آمده، کالا‌ها از بندرگناوه خریداری شده و بصورت جزئی به تهران منتقل می‌شوند تا ظن قاچاق بودن آن ها از بین برود، اما ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس برای بازرسی بیشتر با دریافت مجوز قضایی به محل اعزام شدند که در زمان حضور ماموران مشاهده شد تعدادی کارگر در حال انتقال ابزارآلات از داخل کوچه به سمت انبار هستند.

گودرزی بیان داشت: ماموران وارد انبار شده و مالک کالا‌ها که در محل حاضر بوده را نیز رویت کرده و در حضور وی به بازرسی از انبار می‌پردازند، پس از بازرسی تعداد زیادی ابزارآلات خارجی مشاهده می‌شود که صاحب اموال نیز با قبول مالکیت کالا‌ها اعلام می‌دارد که هیچگونه اسناد و مدارک مثبت گمرکی در اختیار ندارد و بخشی از آن‌ها را از بندرگناوه خریداری کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، کالا‌ها به همراه مالک آن‌ها به پلیس منتقل می‌شوند، کارشناسان نیز ارزش تقریبی تعداد ۱۰۰۶۲ ابزارآلات کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورده کرده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار