مشخصات گوشی میان رده جدید شیائومی فاش شد

اطلاعات منتشر شده از گوشی Redmi 9 Power خبر از استفاده پردازنده Snapdragon 662 در این گوشی می دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی موبایل شیائومی Redmi 9 Power دسامبر سال گذشته برای اولین بار در کشور هند رونمایی شد که پس از رونمایی مورد توجه کاربران و علاقه‌مندان به تلفن همراه قرار گرفت، چراکه به نظر می‌رسید قرار است سهم قابل توجهی از بازار تلفن همراه Poco M3 شیائومی را به خود اختصاص دهد.

بهتر است بدانید گوشی موبایل Redmi 9 Power  همان گوشی Redmi Note 9 است که شرکت سازنده آن یک نام جدید برای آن گذاشته، از لحاظ سنسور دوربین تنها دارای یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی اضافی است و همین موضوع باعث شده تا از لحاظ مشخصات فنی با گوشی Poco M3 یکسان باشد و البته تفاوت قیمت این دو مدل زیاد نیست.

البته طبق گفته یک منبع آگاه هندی، شرکت Xiaomi به دنبال معرفی یک رم ۶ گیگابایتی برای تلفن همراه Redmi 9 Power است تا به بازار عرضه کند، همچنین برای Redmi 9 Power در کنار رم ۶ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایت هم فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده و قرار است با قیمت ۱۸۰ دلار به بازار عرضه شود.

مشخصات میان رده جدید گوشی شیائومی فاش شد


بیشتر بخوانید


بهتر است بدانید این مقدار رم و حافظه در گوشی موبایل Redmi 9 Power می‌تواند باعث گرانتر شدن آن نسبت به نسخه ۶ گیگابایتی / ۱۲۸ گیگابایتی Poco M3 شود، همچنین سنسور ۸ مگاپیکسلی موجود در دوربین Redmi 9 Power یک پیشرفت خوب برای شیائومی در برابر گوشی Poco M3 محسوب شود.

در حال حاضر قیمت Redmi 9 Power از ۱۵۰ دلار برای مدل ۴ گیگابایت رم / ۶۴ گیگابایت حافظه شروع می‌شود و تا ۱۶۵ دلار برای همین مدل افزایش قیمت پیدا می‌کند. شرکت شیائومی در این گوشی از پردازنده Snapdragon 662، نمایشگر ۶.۵۳ اینچی LCD با وضوح +FULL HD، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دو لنز اضافی ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

بلندگو‌های استریو نیز قسمت قابل توجهی از این گوشی هستند و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری با شارژ ۱۸ وات از دیگر مشخصات این تلفن همراه هوشمند هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار