سرپرست هیئت کشتی استان کرمانشاه تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اتمام زمان قانونی محمدحسین محبی نایب قهرمان کشتی آزاد جهان، دارنده ۲ مدال طلا و برنز بازی‌های آسیایی و قهرمان دو دوره آسیا به‌عنوان رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه و طولانی شدن روند برگزاری انتخابات، علیرضا صیدی به‌عنوان سرپرست هیئت کشتی تا زمان برگزاری مجمع منصوب شد.

امضای تفاهم نامه نیرو‌های مسلح با فدراسیون کشتی

تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون کشتی با اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح در محل فدراسیون کشتی به امضاء رسید. این تفاهم‌نامه با حضور امیر سرتیپ دوم سید کمال پیمبری رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیرو‌های مسلح و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به امضاء رسید.

بر این اساس این تفاهم‌نامه در اجرای سیاست کلی نیرو‌های مسلح و فدراسیون کشتی در استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات اماکن و کشف استعداد‌ها و توانایی‌های موجود در دو سازمان در جهت تعالی و رفع نیاز‌ها و همکاری حداکثری برای ارتقاء ورزش کشتی به امضاء رسید.

جذب کشتی گیران به‌عنوان سرباز قهرمان، برگزاری مشترک مسابقات کشتی، آموزش مربیان و داوران، توسعه و گسترش کشتی در نیرو‌های مسلح، استفاده از امکانات و تسهیلات دو طرف از موارد مطرح‌شده در این تفاهم‌نامه همکاری مشترک است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار