جمیلی کرمانی گفت: تمامی محور‌های اصلی ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان با وجود بارش باران باز و تردد در این مسیر‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی کرمانی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان به ورود سامانه بارشی در حوزه جنوب استان کرمان اشاره کرد و  گفت: با دریافت تصاویر از طریق دوربین‌های نظارت تصویری و اطلاعات گشت‌های راهداری که به مرکز مدیریت راه‌ها ارسال شده، در بیشتر محور‌های ارتباطی منطقه شاهد  بارش باران به صورت پراکنده هستیم.

او بیان کرد: با توجه به اطلاعیه‌های هواشناسی، گشت‌های راهداری در محور‌ها به صورت آماده‌باش حضور دارند و نیرو‌های راهداری هم به ویژه در گردنه‌های برف‌گیر ساردوئیه و جبالبارز مستقر هستند.

 جمیلی کرمانی با اشاره به اینکه  تمامی محور‌های اصلی هفت شهرستان جنوبی استان با وجود  بارش باران باز و تردد در این مسیر‌ها جریان دارد، افزود: با شرایط جوی موجود، تمامی محور‌های ارتباطی این منطقه لغزنده است؛ بنابراین رانندگان جوانب احتیاط را رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

او از پاسخگو بودن شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به صورت شبانه روزی خبر داد و  بیان کرد: رانندگان و مردم می‌توانند نواقص ایجاد شده در جاده‌ها را نیز اطلاع دهند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار