رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت:۲۰۷ دستگاه تاکسی اینترنتی متخلف در این شهرستان اعمال قانون شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، نورانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت:۲۰۷ دستگاه تاکسی اینترنتی "ماکسیم" و "ایزی تاکسی" متخلف که خارج از دستورالعمل‌های قانونی در سطح شهرستان فعالیت می‌کردند، مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

او با بیان اینکه براساس توافق بین وزارت کشور و وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت فعالیت شرکت‌های اینترنتی فعال در سطح شهرستان باید زیر نظر شهرداری بوده و دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت کنند، افزود: خودرو‌های متخلف شناسایی شده، بدون مجوز از واحد تاکسیرانی شهرداری اقدام به نصب برچسب غیرمتعارف در بدنه خودرو کرده بودند.


بیشتر بخوانید

نورانی همچنین از برخورد با خودرو‌های مسافربر شخصی خبرداد و اضافه کرد: ۱۰ دستگاه خودرو مسافربر شخصی نیز که اقدام به جابجایی مسافر می‌کردند در این شهرستان توقیف شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهابادگفت: آن دسته از خودرو‌های شخصی که قصد فعالیت به عنوان مسافرکشی را دارند، باید به شرکت تاکسیرانی مراجعه کرده و در خواست دریافت تاکسی یا خودروی خود را به تاکسی تبدیل کنند.

نورانی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.