عصر امروز ۴ دیدار از هفته شانزدهم لیگ فوتبال فرانسه به طور هم‌زمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه یکشنبه با برگزاری ۴ بازی به صورت هم‌زمان پیگیری شد.

نیس ۱ - متز ۲

تیم‌های فوتبال نیس و متز امروز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم مهمان، متز به پایان رسید. گل‌های این بازی را کوبات و گونیه در دقایق ۱۵ و ۳۸ برای تیم مهمان و گویری در دقیقه ۶۰ برای تیم نیس به ثمر رساندند.

تیم متز با پیروزی در این بازی و با ۳۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم مارسی به رتبه ششم جدول لوشامپیونه صعود کرد. تیم نیس هم با ۲۹ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول لوشامپیونه باقی ماند.

نیم المپیک ۲- بوردو صفر

تیم‌های فوتبال نیم المپیک و بوردو در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند. این بازی با پیروزی ۲ بر صفر تیم انتهای جدولی نیم المپیک مقابل تیم بوردو به اتمام رسید.

گل‌های این بازی را ملینگ و رپارت در دقایق ۱۴ و ۷۱ برای تیم نیم المپیک به ثمر رساندند. نیم المپیک با پیروزی در این بازی و با ۲۱ امتیاز در رتبه نوزدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. تیم بوردو نیز با ۳۳ امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی ماند.

لانس ۲ - دیوژن یک

تیم‌های فوتبال لانس و دیوژن رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر یک تیم لانس مقابل حریف قعر نشین خود دیوژن به اتمام رسید. گل‌های این بازی را فوفانا و بانزا در دقایق ۳۰ و ۶۴ برای تیم لانس و انگودا در دقیقه ۶۱ برای تیم دیوژن به ثمر رساندند. تیم لانس با پیروزی در این بازی و با ۴۰ امتیاز به رتبه پنجم جدول لوشامپیونه صعود کرد. تیم دیوژن نیز همچنان با ۱۵ امتیاز در انتهای جدول و رتبه بیستم جدول لیگ فرانسه باقی ماند.

استراسبورگ صفر - آنژه صفر

تیم‌های فوتبال استراسبورگ و آنژه امروز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید. تیم‌های آنژه و استراسبورگ با تساوی در این بازی و به ترتیب با ۳۵ و ۲۹ امتیاز در رتبه‌های دهم و پانزدهم جدول لوشامپیونه باقی ماندند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار