رئیس سازمان بسیج کشور در جمع مردم زلزله زده دنا گفت: آوار برداری و ساخت و ساز شهر و کمک رسانی به کشاورزان و باغداران دنا انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج کشور که به منظور همدلی با زلزله زدگان دنا صبح امروز به شهر سی سخت سفر کرد گفت: مردم شهر سی سخت مطمئن باشند که همه مشکلات و مسائل به وجود آمده به سرعت رفع خواهد شد.

سردار سلیمانی افزود: با وقوع زلزله در شهر سی سخت از همان دقایق اولیه همکاران سپاهی ما در سپاه شهرستان دنا و استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار مردم قرار گرفتند.

او بیان کرد: همکاران سپاه و بسیج اقدامات فوری از جمله تغذیه، سلامت و بهداشت و شرایط روحی و روانی و امنیت را برنامه ریزی و به مرحله اجرا گذاشتند .

رئیس سازمان بسیج کشور گفت: وارد منطقه شدیم تا اقدامات میان مدت برای کمک به احداث منازل مسکونی، باسازی و کمک به آوار برداری در دستور کار قرار گیرد.

سلیمانی افزود: همچنین به کشاورزانی که مزارع و باغ های آنها دچار تخریب شده است کمک رسانی‌ می شود.

رئیس سازمان بسیج کشور به حوادث و بلایای طبیعی در مناطق بم، رودبار، سرپل ذهاب، پلدختر اشاره کرد و گفت: بعد از رخ دادن حوادث در این مناطق اکنون نگاه کنید که چه اقدمات گسترده‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران برای التیام آلام این مردم انجام داده است.

سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: ادوات تیپ ۴۸ فتح وارد منطقه و تیم های ارزیاب ارزیابی های اولیه را انجام و تا کنون بر اساس برآوردهای انجام شده ۸۰۰ خانه تخریب کامل شده است.

سردار خرم دل با اشاره به نیاز اساسی مردم زلزله زده دنا به کانکس و خانه های پیش ساخته گفت: دارو، بسته معیشتی، کانکس و وسایل گرمایشی از ملزومات ما در منطقه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.