فرماندار اسدآباد با انتقاد از کم کاری برخی دستگاه ها گفت: کم کاری برای جذب اقلام ضروری به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعیدکتابی، فرماندار اسدآباد در ستادتنظیم بازار این  شهرستان اظهار داشت: تشکیل منظم این ستاد باتوجه به در ارتباط بودن با معیشت مردم در دستور کار قرار دارد و باید قبل از ۲۵ اسفند نشست دیگری از این ستاد را برگزار کنیم.

کتابی افزود: با توجه به در پیش بودن عید نوروز لزوم تامین اقلام ضروری شهروندان و نظارت بیشتر بر بازار احساس می شود و در همین زمینه  از اصناف می خواهیم با به کارگیری بیش از پیش از اتحادیه‌ها، بازار را به شکل دقیق‌تری رصد کنند.

او با بیان اینکه همه پیش بینی های لازم از طریق وزارت صمت برای تامین کالا‌های ضروری هموطنان انجام شده است بیان کرد:بر همین مبنا میزان دقیق اقلام مختص هر شهرستان نیز توسط استان‌ها تهیه و تنظیم شده که از مسئولان مرتبط همچون صمت وتعاون نتظار داریم مقدار دقیق اعلامی برای اسدآباد را جذب  و توزیع کنند.

کتابی با اشاره به اینکه در مورد جذب سهمیه اقلام ضروری استانی هیچ کم کاری را نمی‌پذیریم، بیان کرد: سه بانک عامل برای ارائه تسهیلات بدون ضامن (در خرید میوه شب عید) معرفی شده است و از تعاونی روستایی انتظار داریم هرچه سریعتر نسبت به پیگیری این مهم اقدام کند.

رئیس شورای تأمین اسدآباد در بخش دیگری از صحبت‌هایش ضمن انتقاد از عدم رعایت شیوه‌های بهداشتی در برخی نانوایی‌ها گفت: متاسفانه نظارت در این بخش وجود ندارد و انتظار داریم تیم‌های بازرسی با جدیت بیشتری این مراکز مهم را رصد کنند.

کتابی یادآور شد: عدم ثبت موجودی انبار‌ها در سامانه جامع به معنای احتکار است و با متخلفان برخورد می شود.

رئیس اداره صمت اسدآباد نیز گفت: در ماه بهمن ۸۴۵ بازدید از مراکز مختلف انجام و ۵۰پرونده تخلف تشکیل شده است.

رحیم قربانی افزود: از۳۲ انبار بازرسی شده نیز ۵مورد تخلف کشف و منجر به تشکیل پرونده شده است.

او ادامه داد: برای ده روز آخر اسفند نیاز به ۱۰۰هزار تُن برنج،۷۰ تُن مرغ و ۵۰تن گوشت قرمز داریم که ضروریست از هم اکنون برای تامین این اقلام تلاش کنیم.

قربانی بیان کرد: همشهریان برای ثبت شکایات خود می‌توانند هم به سایت ۱۲۴.ir مراجعه و هم با سامانه ۱۲۴ تماس برقرار کنند و اگر شکایتی تا ۴۸ساعت پیگیری نشد کم کاری ما در فضای مجازی شهر منعکس شود.

انتهای پیام/د

برچسب ها: صمت ، بازرسی و نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار