علیرضا رحیمی، معاون ورزشی تراکتور درباره شرایط این تیم تبریزی توضیحاتی را ارائه کرد.

علیرضا رحیمی، معاون ورزشی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی این تیم تبریزی اظهار کرد: با توجه به این که فدراسیون فوتبال اجازه جذب مربیان خارجی را نمی‌دهد و اکثر مربیان داخلی هم تیم داشتند، به همین علت با رسول خطیبی به توافق رسیدیم. خطیبی  اهل تبریز است و با انگیزه بالایی به تراکتور آمده، قرارداد یک سال و نیمه ای نیز با او بستیم. از استاندار اراک، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آلومینیوم اراک تشکر می‌کنم.  

او درباره  احتمال شکایت باشگاه آلومینیوم از تراکتور  به علت رفتار غیر حرفه‌ای در جذب رسول خطیبی گفت: کار به شکایت کشیده نمی‌شود و دوستان ما در آلومینیوم شرایط  را درک می‌کنند. به هر حال رسول خطیبی محبوبیت خاصی در بین هواداران دارد. ما در فصل نقل و انتقالات و  با اطلاع هیئت مدیره آلومینیوم، اقدام به جذب خطیبی کردیم. من طی صحبت با  رئیس هیئت مدیره آلومینیوم، شرایط تیم خود را بیان کردم و مشکلی در این باره ندارم. هر ۲ باشگاه تراکتور و آلومینیوم در کنار یکدیگر خواهند بود و هر کمکی از دستمان برآید، انجام می‌دهیم.  

شجاعی، لیدر  تیم ما در زمین مسابقه است 

رحیمی درباره دستیاری مسعود شجاعی، بیان کرد: بعید می‌دانم این اتفاق رخ بدهد. شجاعی بازیکن بزرگی است. او  تا نیم فصل اول هدایت تیم ما را بر عهده گرفت. ما به عنوان بازیکن با شجاعی قرارداد بستیم؛ رهبر و  لیدر ما در زمین مسابقه است.  

او درباره ماندگاری چمنیان، محمود شجاعی و مربیان قبلی در تراکتور، گفت: خطیبی باید در این باره نظر بدهد. او قرار است فردا به تبریز بیاید و تمرینات را زیر نظر بگیرد. دستیاران خطیبی هم هنوز مشخص نشده‌اند.  

پنجره نقل و انتقالاتی با پرداخت طلب مظاهری، باز می‌شود 

رحیمی درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه تراکتور گفت: مشکلی در این باره نیست. بدهی ما به رشید مظاهری زیر ۵۰۰ میلیون تومان است و ان شاء الله این پول را واریز کنیم، پنجره نقل و انتقالات ما باز می‌شود.  

معاون ورزشی تراکتور گفت: یک سری بازیکن برای نیم فصل دوم مدنظرمان بوده اند که منتظر لیست رسول خطیبی، سرمربی تیم هستیم تا با ارائه لیست، بازیکنان مد نظر را به خدمت بگیریم و حضور پرقدرتی در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.  

جذب پیمان بابایی منتفی شد 

رحیمی درباره وضعیت انتقال پیمان بابایی به باشگاه تراکتور و فسخ قرارداد ۴ بازیکن این تیم گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و بازیکنی یک طرفه فسخ قرارداد نکرده است. همچنین به بابایی پیشنهاد دادیم که درخواست ما را رد کرد و جذبش منتفی شد، اما اگر بابایی در لیست خطیبی باشد، دوباره با این بازیکن مذاکره می‌کنیم و اگر منافع و خواسته‌های باشگاه تامین شوند؛ این بازیکن را جذب می‌کنیم.

او درباره لیست مازاد تراکتور گفت: من لیستی اعلام نکردم و فقط احتمال جدایی  وفا هخامنش، میلاد فخرالدینی و حمزاوی را دادم. خطیبی باید لیست ورودی و خروجی تیم را مشخص کند.  

رحیمی درباره احتمال کناره گیری اش از باشگاه تراکتور بیان کرد: من به تراکتور آمدم تا بمانم و در خدمت این باشگاه تبریزی باشم. استخدام جایی نیستم و فقط به عنوان پزشک  در مطب مشغول به فعالیت هستم و مشکلی به وجود نمی‌آید.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار