مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: مرحله نخست طرح کتاب یار با مشارکت کتابفروشی‌ها از پنجم اسفند در تبریز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،دانش پناه مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت:مرحله نخست طرح کتاب یار پنجم اسفند در تبریز آغاز می‌شود و تا دهم اسفند ادامه می‌یابد و مرحله دوم آن نیز از ۲۰ تا ۲۵ اسفند ماه در قالب عیدانه کتاب اجرا می‌شود.

او گفت: در اجرای این طرح و در هر مرحله ۱۵۰ میلیون تومان و در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان یارانه از سوی شهرداری تبریز برای تشویق علاقمندان برای خرید کتاب در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در توسعه فرهنگی جوامع، گفت: در زمان کنونی در جوامع مختلف توجه زیادی به موضوع کتاب و کتابخوانی شده و از آن در راستای توسعه فرهنگ و پیشرفت در حوزه‌های مختلف استفاده می‌شود.

دانش پناه با بیان اینکه از اولویت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، کمک به توسعه کتاب و کتابخوانی است،گفت: اجرای طرح کتاب یار در همین راستا بوده و در آن شهروندان و علاقمندان به کتاب می‌توانند با مراجعه به کتاب فروشی‌های معتبر و ارائه کارت ملی نسبت به خرید کتاب و استفاده از تخفیف ۳۰ درصدی اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.