رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: نوع جهش یافته کرونا تمام گروه‌های سنی به ویژه کودکان و نوجوانان را مبتلا می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پور آیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: نوع جهش یافته کرونای انگلیسی اخیر تمام گروه‌های سنی به ویژه کودکان و نوجوانان را مبتلا می‌کند و نیاز است اصول بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

او بیان داشت: کادر بهداشتی با تلاش‌های افزون‌تر با این نوع ویروس نیز مقابله خواهد کرد تا بتوان زنجیره انتقال و گردش ویروس را در جامعه کمتر نماید.

پور آیین با اشاره به فعالیت‌های تیم‌های رهگیری، مراقبتی، نظارتی و حمایتی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: تمامی پرسنل این مرکز بسیح شده اند تا علاوه بر رهگیری تمامی بیماران و رهگیری موارد تماس آنها، در مراکز تجمعی و نقاط پرتردد مانند فرودگاه، پایانه‌های مسافر بری، میدان میوه و تره بار، ادارات و ... اقدام به نمونه گیری سریع و بیماریابی فعال نمایند

رئیس مرکز بهداشت دزفول ادامه داد: مراکز نمونه گیری تست pcr از یک مرکز به پنج مرکز (مرکز ۱۶ ساعته شهید ناحی، مرکز ۱۶ ساعته خیابان انقلاب، مرکز ۲۴ ساعته صفی آباد، مرکز ۲۴ ساعته خیبر و مرکز ۲۴ ساعته باغچه بان) افزایش یافت.

این مقام مسئول گفت: برای فائق آمدن بر این بحران تلاش‌های مجموعه مرکز بهداشت به تنهائی کافی نبوده و نیاز است که مردم با احترام گذاشتن به مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی (زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی مرتب دست ها، پرهیز از دور همی‌ها و عدم برگزاری هر گونه مراسم عروسی و ترحیم) همیار پرسنل بهداشت و درمان باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.