فرمانده انتظامی شهرستان اقلید خواستار هوشیاری بیشتر صنف طلافروشی‌ها و رعایت نکات ایمنی از سوی آنان برای پیشگیری از وقوع سرقت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید اظهار کرد: همکاری صنف طلافروشان با نیروی انتظامی در شهرستان اقلید در سایه تعاملات خوبی که وجود دارد به نحو شایسته‌ای انجام می‌شود.

او با اشاره به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی در این خصوص، ادامه داد: طلافروشان علاوه بر در‌های شیشه‌ای ضدگلوله و ضدضربه باید از کرکره و در‌های ضد سرقت و اتوماتیک استفاده کنند تا سارقان نتوانند نقشه هایشان را عملی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید افزود: طلافروشان باید ازقراردادن گاوصندوقی که در معرض دید است به شدت خودداری کنند.

او گفت: طلافروشی‌ها باید برای جلوگیری از سرقت‌های احتمالی از سوی مشتری نماها، از تجمع آن‌ها در مغازه جلوگیری کنند و در مواقع شلوغی تعداد محدودی را بپذیرند تا دستبرد به روش کش روی از سوی سارقان صورت نگیرد.

سرهنگ مراد صارمی ادامه داد: با مقاوم سازی مغازه‌ها و میله کشی ویترین‌ها و شیشه‌های مقاوم از ورود سارقان به داخل مغازه جلوگیری کنند.

او افزود: نصب دوربین‌های مدار‌های بسته در مغازه وکنترل آن‌ها از لحاظ کیفیت و فعال بودن موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار