نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس جهاد عشایر عرب خوزستان را نمادی از عزت، غیرت و ایستادگی مردم عرب استان دانست.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت مراسم حماسه جهاد عشایر خوزستان، گفت: نشست ستاد مردمی بزرگداشت حماسه عشایر عرب به منظور برگزاری مراسم با استفاده از همه ظرفیت‌ها و برای انعکاس این رویداد برگزار شد.

او با بیان اینکه حماسه جهاد عشایر عرب خوزستان که به فتوای مراجع دینی حاصل شد، نشان از عزت، غیرت و ایستادگی مردم عرب خوزستان است، افزود: رشادت‌های این مردم در زمان انقلاب، جنگ تحمیلی، دفاع از حرم اهل بیت (ع)، اربعین حسینی و ولایی بودن و همچنین ایستادگی آن‌ها در سیل اخیر نمایان شد.

ساعدی با تاکید بر اینکه این مراسم باید باشکوه‌تر از گذشته و در خور و شأن شهدای این حماسه بزرگ برگزار شود، بیان کرد: اجرای این رویداد باید به گونه‌ای باشد که در سطح استان خوزستان و ملی نمایان و ملموس شود، البته انعکاس این رویداد نیازمند استفاده از ظرفیت‌ها و برنامه ریزی مناسب دقیق و ویژه است.

نماینده نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی تشکیل ستاد شهرستان در این رابطه و تعامل و همکاری بین اعضای ستاد مردمی و شهرستانی را مهم دانست و قول مساعد برای حمایت در همه زمینه‌ها و اجرای برنامه بزرگداشت جهاد عشایر عرب خوزستان در خور و شأن شهدای عزیز این حرکت تاریخی را داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.