زیرساخت‌های بهداشتی خراسان جنوبی با پیگیری‌های رئیس مجمع نمایندگان استان از وزیر بهداشت افزایش می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خسروی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: موارد و خواسته‌های مردمی و نیاز‌های استان در حوزه بهداشت و درمان به وزیر بهداشت ابلاغ شده و خبر‌های خوبی برای استان در راه است.

او افزود: راه اندازی بیمارستان محلی مهرشهر بیرجند، بیمارستان خوسف، اورژانس هوایی، بستر پیوند کلیه در استان و بیمارستان قهستان در حال پیگیری است که وزیر بهداشت قول اجرایی شدن آن ها را داده است.

خسروی عنوان کرد: زمین و هزینه‌ی بیمارستان قهستان توسط خیر آماده شده و بنیاد برکت نیز قول همکاری داده است و منتظر مجوز از وزارت بهداشت هستیم که وزیر بهداشت این قول را داده است.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین از اعطای تسهیلات به جوانان در صورت تأیید نهایی مجلس خبر داد و بیان کرد: در کمیسیون تلفیق و بودجه ۱۴۰۰ تسهیلات ویژه‌ای برای جوانان تازه ازدواج در نظر گرفته شده که باید در صحن علنی مجلس مطرح شود و شورای نگهبان تأیید کند.

او با بیان اینکه مجلس در بعد نظارتی جدی عمل می‌کند افزود: طرح تعقیب و تفحص از ایرانخودرو، دخانیات و بانک‌های خصوصی به صورت جدی در حال انجام است و در کمیسیون‌های مختلف و صحن علنی مجلس از مسئولان سوال‌های مکرر شده است.

خسروی ادامه داد: با همکاری قوه قضائیه به کمک مردم آمده و پی گیر خسارت مردم در بازار بورس نیز هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در خصوص بازگشایی بازارچه‌های مرزی نیز با وزیر خارجه مکاتبات انجام شده و موضوع و مشکلات مطرح شده است.

او در خصوص اهمیت حضور در انتخابات نیز تصریح کرد: باید بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.