اخبار حوادث ۲ اسفند ۹۹؛

۵۷۰ کیلوگرم تریاک در عسلویه کشف شد

اخبار حوادث ۲ اسفند ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث شنبه ۲ اسفند ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس شهرستان عسلویه با انجام تحقیقات شبانه روزی در اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر بارگیری و انتقال محموله مواد مخدربه استان‌های جنوبی مطلع شدند.

سردار خلیل واعظی افزود: قاچاقچیان مقدار قابل توجهی مواد مخدر را به روستای خره از توابع شهرستان عسلویه انتقال داده بودند و قصد داشتند به وسیله ۵ دستگاه موتورسیکلت آن‌ها را به خارج از شهرستان انتقال دهند.

او ادامه داد: ماموران قبل از هرگونه اقدام از سوی سوداگران مرگ و پس از هماهنگی با مقام قضائی، بلافاصله در قالب چند تیم عملیاتی به محل دپوی مواد اعزام شدند  و ۵۷۰ کیلو گرم تریاک را کشف و ۵ دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: قاچاقچیان به محض اطلاع از حضور ماموران در محل با رها کردن محموله مواد مخدر متواری شدند و تلاش برای دستگیری متهمان در دستور کار است.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۱ فقره سرقت در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف به ۱۱ فقره سرقت  خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان گناوه، مأموران موفق شدند یک سارق سابقه دار را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

او ادامه داد: این متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد، اما پس از رو به رو شدن با ادله کافی به ۱۱ فقره سرقت منزل و سرقت در معابر و اماکن به اتفاق همدست خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه بیان کرد: سارق پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و تلاش برای دستگیری همدست متهم ادامه دارد.

کشف کالای قاچاق در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو سمند به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.

سرهنگ حسین خواجه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی پاسگاه رستمی در جاده ساحلی این شهرستان یک دستگاه خودرو سمند را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند و در بازرسی از آن، هزار و ۳۲۱ عدد قفل آویز، مدادتراش، مدادشمعی و برگ A۴ خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

او با اشاره به دستگیری یک متهم عنوان کرد: طبق نظر کارشناسان مربوط ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال است.

دستگیری سارق با ۶ فقره سرقت در عسلویه

 یک  سارق سابقه دار در عسلویه دستگیر و ۶ فقره سرقت  کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد در این شهرستان، یک سارق سابقه دار شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ پیمان فتاحی عنوان کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی، دولتی و سرقت لوازم خودرو در شهرستان عسلویه اعتراف کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.