رییس میراث فرهنگی شاهرود گفت: یک مجموعه گردشگری درشاهرود با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان درحال طی مراحل خاک برداری و محوطه سازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا حسنی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود با بیان اینکه این مجموعه گردشگری با نام دشت بهشت صبا توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال ساخت است، گفت: این مجموعه ۱۲ هکتاری می‌تواند به صورت مستقیم برای یکهزار تن شغل ایجاد کند.

او با بیان اینکه برخی از اقدامات اجرایی از جمله خاک برداری، ایجاد رمپ، حفر چاه‌های آب و دریافت انشعاب برق انجام شده، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل موانع ایجاد شده در برخی از دستگاه‌ها روند اجرایی طرح به تعویق افتاد و ما برطرف شدن هر چه سریع‌تر این موانع را خواستار هستیم.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه تاکنون چند میلیارد تومان در مراحل نخست اجرای این طرح هزینه شده است، اظهار داشت: باید از چنین سرمایه گذاری که قرار است بدون نیاز به تسهیلات، با برنامه زمان بندی شده و متعهدانه کار خود را انجام می‌دهد، حمایت و گره از روند اجرایی کار باز گردد.

حسنی ادامه داد: در ابتدا که برای ساخت این مجموعه گردشگری با یک نام تجاری معتبر تصمیم گیری شد، کل هزینه اجرایی طرح ۵۰ میلیارد تومان بود، اما به دلیل همکاری نکردن برخی از اداره‌های شهرستان هزینه اجرای طرح تاکنون به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و اگر این موانع برطرف نشود موجب از دست رفتن سرمایه گذار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.