معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، یکی از اولویت‌های دولت را توجه به مسایل اجتماعی دانست .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، یکی از اولویت‌های دولت را توجه به مسایل اجتماعی دانست و گفت : هرچه قدر کیفیت زندگی در جامعه ارتقا یابد توسعه و پیشرفت کشور شتاب بیشتری می‌گیرد.

او با اشاره به برخی از معضلات و مشکلات استان در مباحث حاشیه نشینی گفت : برای ارتقا جامعه و به تبع آن توسعه چاره‌ای جزء آموزش نداریم.

خوش اقبال، آموزش را یکی از ضرورت‌های مهم جامعه دانست و یکی از مشکلات کنونی کرمانشاه را جدی نگرفتن مقوله آموزش در همه زمینه‌ها عنوان کرد و از دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مردم نهاد استان خواست نسبت به آموزش حساس باشند و آن را در سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

او با اشاره به محدودیت‌های اعتباری، از اقدام دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه به خاطر راه اندازی کارگاه‌های آموزشی توان افزایی و تاب آوری تقدیر کرد و افزود: در راه اندازی کارگاه‌های آموزشی، محلات حاشیه نشین در اولویت قرار گیرد و باید به بافت جمعیتی هر محله در آموزش‌ها توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، ایران را کشوری مقاوم در منطقه دانست و با اشاره به جنگ تحمیلی، زلزله و سیل استان کرمانشاه گفت: با توجه به تجربیات و توان علمی که داریم انشاالله با برگزاری دوره‌های آموزشی جامعه‌ای بهتر از گذشته داشته باشیم.

خوش اقبال از طرح ایده کرمانشاه به عنوان «پایتخت تاب آوری» در کشور استقبال کرد و افزود: با توجه به مشکلات اجتماعی ناشی از نبود توسعه و ازدیاد حاشیه نشین‌ها در شهر‌های استان کرمانشاه، در راستای توجه کشوری برای حل این معضلات طرح این ایده مناسب است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.