رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های خوزستان بستری شده اند را ۹۸۴ نفر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حال حاضر ۹۸۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که از این تعداد ۷۳۰ نفر در بخش‌های عادی و ۲۵۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۸۸۴ تست  کرونا در خوزستان انجام شد که ۹۵۷ نمونه آن مثبت اعلام شده است، افزود: طی مدت مذکور ۱۳ درصد مراجعه کنندگان به بیمارستان‌های استان کرونا داشتند.

ابول نژادیان با بیان اینکه تعداد مراجعه به بیمارستان‌های خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۵۷۹ نفر بود که ۲۰۹ نفر آن‌ها بستری شدند و تست ۱۰۵ نفر از این تعداد مثبت و قطعی بود، اظهار داشت: مرز‌های استان با عراق برای جلوگیری از ورود این بیماری از این کشور، بسته شده است، همچنین ستاد مدیریت کرونای خوزستان محدودیت‌های شدیدتری را در نظر گرفته که از امشب اعمال می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه بیشترین موارد انتشار ویروس کرونا از دورهمی‌ها و تردد‌های درون شهری است، ادامه داد: انتظار داریم که مردم خودمراقبتی کرده و حافظ سلامت خود باشند، چون پیک جدید بیماری با روند تندی در حرکت است و با توجه به شیوع ویروس انگلیسی کرونا، مردم باید این موضوع را جدی گرفته و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.